Nya saker

Det blev inte det tränset som jag ville ha:( Det fanns bara i cob och full ( dom gjorde bara dom storlekarna) Jag var så arg när jag var på hööks! Men jag hittade ett annat som fick duga. Det såg ju helt okej ut på henne med så jag fick vara nöjd även om det var fel träns :P Tyglarna fanns inte heller? dom var nog utsålda (cajsa arg för det med) OCH det lackade tränset var OCKSÅ utsålt? :S Jaja..
Bettet har jag iaf nu också :P  Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig men nu har jag helt släta tyglar istället.
Ja och som jag skrev innan, eller jag kan ju skriva det igen, mitt träns som jag köpte som var storlek ponny  hade släta tyglar, men storlek full och cob hade med sånna som på bilden? Tyckte det var konstigt för det var ju samma träns. Och förresten kan jag ju säga att Pål hade sett ganska mesig ut i jättebred nosgrimma eftersom hennes nos är ganska liten. Tyckte hon passade välsigt bra i detta träns! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0