Jimmyträning

Jag och Paola hade världen pass idag för jimmy xD Jag blev jätte trött iaf  och paola stog och gäspa efteråt och orkade ju inte gå helt som hon brukar när vi skritta av för hon var lika slut som jag:P Vi övade mycket på formen idag, att den skulle vara rund och som vanligt att jag skulle rida på ytter och mjuk i inner osv. Men jag vill ju gärna dra in min innertygel mot min mage, fick lite "skäll" när vi red för att jag gjorde så lite ibland på mittvolten(A) Vi gjorde lite skänkelvikning på dom öppna sidorna i volten också. Hon har mkt lättare för vänster än höger, iaf i flyttningarna och traven. Men i rund form och ställning och galopp är hon starkare i höger? x)
haha, jag var tvungen att göra om min galoppfattning idag typ 15 ggr för att den skulle vara PERFEKT! x)
Men det är bra att vara lite pedant i ridning, då får man ju ut det bästa. 
Vi städade skåp och sånt idag och rensade ut saker som jag inte använde till henne och packade upp ännu mer grejjer vi hittat som var paolas! det finns ju inget slut på hur mycket hon har, det är liksom 1 gång i veckan: "Ja visste du att hon har mer grejjer där och där, du borde nog ta det", osv. haha, det är lite kul XD

Ni får en bild från  när jag hade haft henne i en vecka ungefär så att inlägget inte blir så tomt! :)
Så ful hon var haha xD


Kommentarer
Postat av: millan :)

nej hon e jättesöt <3

2011-01-16 @ 16:43:29
Postat av: Anonym

Du behöver nog träna

2011-02-27 @ 19:36:07
Postat av: Anonym

2011-03-11 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0