Hiss










Jag hade lätt kunnat ha tränset till vänster som träningsträns och det högra som tävlings!
Och när man endå snackar om det så ser inte paola normal ut i smala nosgrimmor och i breda ser hon ganska liten ut? Men det är ju snyggare med breda nosgrimmor, men jag själv tycker det är snyggare med smala nosgrimmor i hoppning. Och i dressyren ska det vara svart och vitt och i hoppningen tycker jag det ska vara mörkbrunt och vitt! Det tkr jag e snyggast!   + dessutom det helsvarta tränset till vänster hade varit skitsnyggt med ett swarowski som har blå och gula stenar + mitt schabrak.   Det är ju gul och blå kanter på den ;)


nu blev det lite blandat, haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0