Hej

Dag 1 – Presentera dig och din häst- Jag heter maatilda o e för tillfället medrttare på Zirocko men ska snart byta
Dag 2 – Min första egna häst- Har ingen egen häst men e medryttare
Dag 3 – Min största rädsla-att skada mig så jag aldrig mer kan rida
Dag 4 – Hur började mitt häst intresse. jaa jag har väl alltid gillat hästar o min faster har hästar o de va väl atagligen medfött xD
Dag 5 – Det här finns i min rykt låda- Rotviska handduk,sporrar, ridhandskar,grimmskft,hästhodis.gummisnoddar,mankamm,ryktborste,ryktskrapa,piggborste,hovkrats,grimma
Dag 6 – Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.-häsar på hästarna
Dag 7 – Min favorit grej i stallet- hästarna
Dag 8 – Kommentera vad ni vill veta denna dag.
Dag 9 – Mitt bästa häst minne- när jag var på min första täving
Dag 10 – Mina drömmar-täving ,egen häst
Dag 11 – En bild på stallet-
Dag 12 – Det här saknar jag- när jag kunde rida dom små hästarna
Dag 13 – En nytagen bild från stallet där du är med.
Dag 14 – Varför får ridning dig att må bra- jag känner mig fri och jag älskar helt engkelt det , hästar är mitt liv
Dag 15 – Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort- när ja tävlade med min lilla sötis ådi för första gången de e jag riktigt stölt över :D:D




Där fick ni veta lite saker om mig o min ridning. Som sagt så ska ja inte rida zirocko mer utan jag ska byta. kolla dessa hemsidor;
www.fokis.se
www.sarslovsridcenter.se
www.sarslovsrc.blogg.se
www.dressyrmupparna.se







jag gör intedetta i årdning utan jag tar allt nu x]


Kommentarer
Postat av: sara

haha, kulkul, man kan ju inte motstå jennie, man kan ju inte motstå hennes skönhet:) haha

2011-01-12 @ 17:41:50
Postat av: matilda

hha nää x] <3

2011-01-12 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0