Hej

Jag har varit lite off på bloggen och bdb för den delen för jag har varit sjuk och inte riktigt vetat vad jag ska ha skrivit om? Jag kan ju börja me att igår vaknade jag vid 1 och spydde och var hemma från skolan. Sedan åkte vi och hämtade en dressyrsadel. det var igentligen inte meningen att jag skulle rida i den, men jag fick göra det endå. efter 15-20 minuter var jag helt slut och var yr och mådde illa så mamma tog Paola och gick inte med henne, jag gick lite efter och mitt i stallgången ställde jag mig och spydde lite oförberätt. vi åkte och handlade proviva och lite päron och drickjuggi så jag kan äta lite under morgondagen och lugna magen lite.
Btw jag mådde ju illa igår innan jag spydde så jag red inte så mycket då heller, jag red barbacka och gjorde lite bakdelsvändningar och öppnor, slutor och skänkelvikningar och avaktningar och halter så att hon var uppmärksam på mig sen släppte jag henne och gud vad hon sprang xD fast först var hon lite seg och tyckte jag var  dum i huvet som försökte få igång henne lite geom att smacka och vifta lite med händerna xD så jag tog närmsta spö och vifta lite grann vid marken och hon FLÖG iväg! och bicka och hoppa runt som en galning! fast hon vart dyngsnygg när hon trava (A) Och sen skulle jag avboka min lekiton men jag skulle hoppa betty och då tänkte jag "äsch jag behöver inte arbeta mer än med mina armar för at bromsa, why not?"
det gick ju mindre bra, men jag mådde ju inte så 100 heller.

Film från tävlingen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0