Halloj / hiss o diss

Hej ! har äntligen bestämt mig för att börja blogga lite igen:D idag har jag upptänkt en ny hästsportbutik på datan :D www.chevalridsport.se

Inte så mycket stall men ska dit imorgon :D



  Detta är väl både en hiss o diss, 1; Dom e grymt snygga o coolt med designade boots 2: Dom blir nog lätt smutsiga o då ser dom förmodligen inte lika snygga ut.


___________________________________________________________________________________________-


 boots i såhär många färger att välja på tycker jag är väldigt kul eftersom jag själv är väldigt förtjust i färger.

_______________________________________________________________________________________________

 Dessa ridstövlarna har jag väldigt svårt för /hatar dom (välj själv vad ni tycker låter bäst) För jag menar vem vill ha typ ''luftkonitionering'' utstickande på sina skor o massa rattar att vrida på ?

___________________________________________________________________________________________

 dessa tyckte jag också var GRYMT fula! Dom ser riktigt mysko ut ! de ser ut som löparskor där nere o ridstvlar där uppe  USH !





Kommentarer
Postat av: Emma

Det är kul när ni hissar och dissar fler saker samtidigt ;)

blir lättare och roligare, när det varierar so t.ex från boots till ridstövlar eller något annat.

(chevalridsport äger)



P.S tycker ni är lite sega att uppdatera ibland :)



MVH

Emma

2011-01-28 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0