Gomorron eller godmiddag?

vaknade för 10 minuter sedan. Drack provivan och det hjälpte, har druckit två glas nu! :)
det var ganska gott osså ;) Jag ska nog inte rida idag för då spyr jag väl igen, men Paola måste ridas, hon var helt sjukt pigg igår när jag red! hon taktade och skrittade skitfort när vi skulle skritta fram och hennes skritt gungar så jag blev lita sjösjuk haha xD Men i dressyrsadeln verkar hon förstå mig mycket bättre än den hoppsadeln eller vad det är :O men den ska jag bara ha dom variation. Nu ska ju dressyrsadeln bli min vardagssadel! :)  Dressyrsadeln knarrar ju också lite men den är ju inte smord och sånt :P Och jag sitter skitkasst i den för jag har inte ridit i dressyrsadel sedan vi hade Hotten xD och det var från slutet av februari 2009 till början av juni 2009 x)  Sedan har jag bara ridit i allround mot hopp hela tiden tills nu xD Så det känns lite annorlunda. Men sadel är ju en aning för stor för mig, men en mindre på paola hade nog inte gått :/ så jag får överleva xD Applåder till dom som orkade läsa detta! och guld till dom som läser vår blogg!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0