chacha

gick runt här hemma och leta efter något gott att äta sen slog det mig att det var godis jag ville ha så jag sa det så vi ska åka till hemmakväll nu och handla godis:P ska se om jag kan tigga till mig en powerking eller två:) 
Är supertrött nu efter hoppträningen, hah som jag jobbade! xD jag ramlade av 1 gång med xD men hon började bocka från INGENSTANS och jag bara flg iväg xD hon gick verkligen helt perfekt och lugnt och sen bara börja hon bocka. snyggt asså xD Sen hade det blivit fel avstånd så hon hoppa av helt tidigt och sängde efter hindret och bockade men då satt jag kvar haha, jävla knäpphäst<3 Annars gick det jättebra! är jättenöjd med henne idag! :D
Hon verkar ha hittat mycket bättre taktkänsla i hoppningen nu :O innan var det bara ett hinder, spring som satan, noll koll på benen, slänga sig över hindret! xD nu är det, lite damp, kontroll, övertygelse, hopp med bakdelen och ett fint hopp, och fin väg efter :D
nu blire gooodis :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0